CCOBATO

„CCOBATO“ yra heat not burn prekės ženklas naudojantis savo produktuose ne tabaką, o žoleles. CCOBATO yra atvirkštinis TOBACCO, kuris parodo bendrovės pasiryžimą pateikti rūkaliams be tabako, be nikotino ir jokių kenksmingų sunkiųjų metalų tabako pakaitalus. Tai palengvina įprastiems tabako rūkantiems asmenims žymiai sumažinti jų surūkytų cigarečių skaičių. 2020 m. Vasario mėn. „CCOBATO Electronic Herbal“ išlaikė JFRL, bei TCT testą. JFRL testą atliko Japonijos maisto produktų tyrimo ir analizės centras, kad būtų užtikrinta medžiagų ir sveikatos sauga, be nikotino, be kenksmingų sunkiųjų metalų ir be kenksmingų dūmų.  

CCOBATO yra žinomas kaip ne tabako gaminys. Mūsų nedegantys produktai šildo tik natūralius prieskonius. Taikydami nikotino pakaitalų metodą, bei tinkamiausią kaitinimo temperatūrą, vartotojai gali mėgautis geresniu skoniu ir sumažinti kvapą. CCOBATO išradėjas dešimtmečius tyrė rūkančiuosius ir yra susipažinęs su rūkančiųjų įpročiais ir jų pageidavimais. Štai kodėl jis reikalauja šildyti ir nedeginti natūralių prieskonių įrenginyje.

CCOBATO turi elektroninių vaistažolių formulių laboratoriją ir automatinės įrangos MTTP centrą. Bendrovė sukūrė visiškai automatinę gamybos liniją, remdamasi unikaliu termiškai nedegančiu vaistažolių lazdelių gamybos procesu. Vamzdynas integruoja tokias pirmaujančias technologijas kaip dirbtinio intelekto vaizdo pozicionavimas, intelektualus valdymas, stebėjimas realiuoju laiku, greitaeigis aparatas ir kt. vaistažolių lazdelių struktūrai ir elektroninėms žolelių perdirbimo mašinoms. Taip pat laukiama tarptautinių PCT patentų. Patentai apima formavimo, gamybos proceso ir automatizuotos gamybos įrangos sritis. Dabar , CCOBATO sukūrė visą spektrą visiškų nepriklausomų intelektinės nuosavybės teisių ir, remdamasi tuo, nuolat sukūrė ir kūrė savo patentų fondą. CCOBATO turi visiškai priklausančią vidaus pardavimo dukterinę įmonę („Chengdu Qirongsheng Trading Co., Ltd.“) ir užjūrio visiškai priklausančią pardavimo dukterinę įmonę „HongKong Ccobato Ltd.“, taip pat sukūrė puikią pardavimo sistemą ir rinkodaros tinklą. Šiuo metu CCOBATO įžengė į Kinijos, Japonijos, Jungtinės Karalystės, Europos Sąjungos ir kitas rinkas bei pasiekė labai gerų atsiliepimų apie savo parduodamus produktus. 

Logotipas Ar jums yra 18 metų? .